For omtrent 3 uker siden fikk jeg epost fra Aftenposten. Da ble jeg informert om vilkår forandringer. Det angår Aftenposten, VG, E24, Stavanger
Aftenblad, Bergens Tidende, MinMote, Pent og Tek. Hovedsaklig handler det om data og reklame.
Fra 27. mai finnes det to muligheter får å få reklame. Hvis jeg deler data fikk jeg målrettet reklame. Hvis jeg ikke vil ha det burde jeg betale 39 kroner mer. Jeg synes det er bare frekk. Siden jeg blir oppfordret å betale mer, men blir fremdeles plaget med reklame.
For meg selv går det overstrekken. Derfor har jeg avbestilt Aftenposten etter omtrent 7 år.

Dodger